کد خبر : 208120
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 13:14

مشخصات بیشتری از Honor 100 از جمله انواع حافظه و قیمت‌ها به بیرون درز کرد

مشخصات بیشتری از Honor 100 از جمله انواع حافظه و قیمت‌ها به بیرون درز کرد

به گزارش کال نیوز و به نقل از گسمارنا سری آنر ۱۰۰ در ۲۳ نوامبر عرضه می شود و ما انتظار داریم که نوع وانیلی اولین گوشی در جهان با چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ باشد، در حالی که ۱۰۰ پرو باید دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشد. مشخصات بیشتری در آخر هفته به بیرون

به گزارش کال نیوز و به نقل از گسمارنا سری آنر ۱۰۰ در ۲۳ نوامبر عرضه می شود و ما انتظار داریم که نوع وانیلی اولین گوشی در جهان با چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ باشد، در حالی که ۱۰۰ پرو باید دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشد.

مشخصات بیشتری در آخر هفته به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد یک بار دیگر هم پرو و هم وانیلی آنر ۱۰۰ از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. این دو گوشی دارای پنل های ۱۲۲۰p یکسان با ۳۸۴۰ هرتز PWM و حداکثر روشنایی تا ۲۶۰۰ نیت خواهند بود.

بر اساس اطلاعات فاش شده از چین، Honor 100 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و یک واحد ۱۲ مگاپیکسلی ultrawide در کنار آن است، در حالی که دوربین سلفی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دیگر است.

آنر ۱۰۰ پرو یک دوربین پرتره ۳۲ مگاپیکسلی در پشت اضافه می کند، همچنین با OIS، در حالی که دوربین جلوی ۵۰ مگاپیکسلی دارای یک دستیار ۲ مگاپیکسلی در داخل یک سوراخ پانچ به شکل قرص است.

اگر شایعات صحت داشته باشند، هر دو مدل ۱۰۰ و ۱۰۰ Pro دارای سه ترکیب حافظه خواهند بود – ۱۲/۲۵۶ گیگابایت، ۱۶/۲۵۶ گیگابایت و ۱۶/۵۱۲ گیگابایت. قیمت ها در چین از ۲۷۹۹ یوان (۳۹۰ دلار / ۳۵۵ یورو) برای Honor 100 و ۳۶۹۹ یوان (۵۱۵ دلار / ۴۷۰ یورو) برای Honor 100 Pro شروع می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 12 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین نمونه رپورتاژ آگهی موجود در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح