کد خبر : 208126
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 11:11

۷ نکته اثبات شده برای سرفصل های قابل کلیک

۷ نکته اثبات شده برای سرفصل های قابل کلیک

  عناوین سئو برای بهبود بهینه سازی وب سایت شما ضروری هستند، با این حال تعداد کمی از شرکت ها می دانند که چگونه از آنها به طور موثر استفاده کنند. بیایید هفت نکته اثبات شده را مرور کنیم تا به شما کمک کند یک عنوان SEO ایجاد کنید که نه تنها خوانندگان بیشتری را

 

عناوین سئو برای بهبود بهینه سازی وب سایت شما ضروری هستند، با این حال تعداد کمی از شرکت ها می دانند که چگونه از آنها به طور موثر استفاده کنند. بیایید هفت نکته اثبات شده را مرور کنیم تا به شما کمک کند یک عنوان SEO ایجاد کنید که نه تنها خوانندگان بیشتری را جذب می کند، بلکه به رتبه بالاتر سایت شما در SERP های گوگل کمک می کند.

عناوین سئو عامل کمی شناخته شده ای هستند که می توانند بهینه سازی وب سایت شما را تا حد زیادی بهبود بخشند.

 

متأسفانه، تعداد کمی از شرکت‌ها می‌دانند که چگونه از قدرت عناوین سئو استفاده کنند، عنوان صفحه سئو چیست، یا چگونه عنوان‌ها را برای جذب بینندگان بیشتر تغییر دهند.

 

با هفت نکته اثبات‌شده زیر، می‌توانید یک عنوان SEO ایجاد کنید که نه تنها خوانندگان بیشتری را جذب می‌کند، بلکه به رتبه‌بندی سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) کمک می‌کند.

 

عنوان سئو چیست؟

عناوین سئو کلماتی هستند که در هدر یک صفحه یا به عنوان تگ عنوان SEO در HTML ظاهر می شوند. آنها به چند دلیل مهم هستند، از جمله:

 

  • آنها به موتورهای جستجو (و خوانندگان شما) می گویند که چه محتوایی را می توانند در صفحه شما پیدا کنند
  • آنها در برگه های باز کاربر ظاهر می شوند
  • آنها اولین چیزی هستند که مردم هنگام جستجوی آنلاین برای پاسخ می بینند
  • آنها می توانند به بهبود CTR شما و هدایت ترافیک به وب سایت شما کمک کنند

 

برای یافتن عنوان سئو صفحه، به برگه صفحه ای که در حال حاضر در آن هستید نگاه کنید. یا، روی یک صفحه کلیک راست کنید، سپس روی دکمه «مشاهده منبع صفحه» کلیک کنید و به تگ HTML <title> در صفحه نگاه کنید.

 

عنوان SEO در مقابل عنوان صفحه

در حالی که عنوان سئو و عنوان صفحه هر کدام برای ایجاد محتوای سئو بسیار مهم هستند، عنوان صفحه لزوما در SERP گوگل یا در برگه های کاربر نشان داده نمی شود. در عوض، عنوان صفحه H1 در صفحه است.

 

به عنوان مثال، اگر یک پست وبلاگی در مورد بهترین شیوه های سئو دارید، عنوان صفحه شما ممکن است “۱۰ روش برتر SEO برای سال ۲۰۲۳” باشد، در حالی که عنوان سئو شما ممکن است “۱۰ نکته اثبات شده SEO در سال ۲۰۲۳ باشد (که به شما کمک می کند رتبه بالایی کسب کنید) ” هر دو توجه را جلب می کنند و نرخ کلیک بالاتر را تشویق می کنند، اگرچه عنوان صفحه کمی متفاوت است و عناصر متفاوتی با عنوان SEO شما دارد.

 

مسائل مربوط به نوشتن برچسب عنوان SEO

در حالی که ممکن است فکر کنید نوشتن یک عنوان سئو با ارزش کلیک آسان است، اشتباهات رایجی وجود دارد که افراد هنگام ایجاد این عناوین مرتکب می شوند. برخی عبارتند از:

 

  • کلمات کلیدی بیش از حد: پر کردن برچسب عنوان SEO با کلمات کلیدی یکی از اشتباهات جدی‌تر است زیرا در SERP رتبه نمی‌یابد، خوانندگان را سردرگم می‌کند و حتی می‌تواند سایت شما را جریمه کند.
  • خیلی طولانی: در حالی که هیچ محدودیتی برای طول عنوان SEO وجود ندارد، گوگل عناوین را با حدود ۶۰ کاراکتر قطع می کند. اگر عنوان شما طولانی تر باشد، آن طور که انتظار می رود در SERP ها نشان داده نمی شود.
  • بدون کلمات کلیدی: عدم تحقیق در مورد کلمات کلیدی و درج نکردن کلمات کلیدی مرتبط با سئو در تگ عنوان سئو یک اشتباه مهم است. موتورهای جستجو نمی توانند درک کنند که برای چه محتوایی رتبه بندی می کنید و صفحات رقیب با برچسب های صحیح رتبه بالاتری خواهند داشت.

 

چرا CTR مهم است؟

عناوین سئو به دلیل نرخ کلیک (CTR) اهمیت دارند. CTR صفحه شما اندازه گیری تعداد افرادی است که هنگام نمایش نتیجه شما در SERP گوگل روی آن کلیک می کنند. اگر عنوان سئوی چشم نواز و مرتبطی دارید، می توانید CTR خود را بهبود بخشید و بینندگان بیشتری را جذب کنید.

علاوه بر این، گوگل متوجه می‌شود که افراد بیشتری روی عنوان شما کلیک می‌کنند و با کلیک‌های بیشتر سایت شما را بالاتر می‌برد. حتی اگر عنوان سئوی شما بهینه ترین نباشد، داشتن عنوان جذابی که کلیک ها را جذب می کند، تفاوت زیادی در بهبود بهینه سازی ایجاد می کند.

 

چگونه تگ عنوان سئو را برای حداکثر نتیجه بنویسیم

اکنون که می دانید چرا عناوین سئو مهم هستند و از چه اشتباهاتی باید اجتناب کنید، چگونه عنوان سئوی را بنویسید که تعداد کلیک ها را جلب کند؟ در اینجا هفت نکته برای استفاده در پست های آینده وبلاگ آورده شده است.

 

۱. از کلمات کلیدی اولیه استفاده کنید

کلمات کلیدی اصلی کلیدواژه های اصلی مرتبط با موضوع شما هستند. مطمئن شوید که آنها در برچسب عنوان SEO شما گنجانده شده اند. این اطمینان حاصل می کند که به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا می کنید و محتوای شما به وضوح توضیح داده می شود.

 

به عنوان مثال، “نکات سئو” یک کلمه کلیدی اصلی برای گنجاندن در عنوان شما خواهد بود. ابزارهای سئو مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند کلمات کلیدی اصلی و طولانی را پیدا کنید.

 

۲. از کلمات کلیدی Longtail استفاده کنید

مشابه کلمات کلیدی اولیه، کلمات کلیدی طولانی می توانند به جذب مخاطب هدفمندتر و افزایش نرخ کلیک کمک کنند. کلمات کلیدی دم بلند بیشتر از کلمه کلیدی اصلی شما توصیفی هستند.

 

برای نشان دادن، هنگام نوشتن پستی در مورد «بهترین سیب برای پخت»، یک کلمه کلیدی دم بلند ممکن است «بهترین سیب برای پخت پای» باشد. افزودن کلیدواژه‌های طولانی می‌تواند به شما کمک کند در یک منطقه خاص رتبه‌بندی کنید، که باعث بهبود CTR می‌شود و عنوان شما را مورد توجه گوگل قرار می‌دهد.

 

۳. طول و عرض عنوان سئو را در ذهن داشته باشید

گوگل برای تمام عناوین سئو بر اساس طول پیکسل تعیین کرده است. با این حال، یک قانون خوب بین ۵۰ تا ۶۰ کاراکتر برای طول عنوان SEO است. هر چیزی دیگر در SERP ها قطع می شود

 

. در حالی که مستقیماً بر رتبه‌بندی سایت شما تأثیر نمی‌گذارد، بر CTR و توانایی بیننده برای دریافت دامنه کامل محتوای شما تأثیر می‌گذارد.

 

۴. شامل برندینگ

هر چه تعداد دفعات بیشتری همه چیز درباره اینکه رپورتاژ آگهی برند خود را ذکر کنید، افراد بیشتری متوجه می شوند و احتمال اینکه روی صفحه شما کلیک کنند، بیشتر می شود، حتی اگر روی مقاله مرتبط دیگری کلیک نکرده باشند.

 

۵. از Power Words استفاده کنید

کلمات قدرتمند احساسات را تحریک می کنند و شامل الهام، شگفت انگیز، برجسته و غیره می شوند. حداقل یک کلمه قدرتمند را در تگ عنوان SEO خود بگنجانید تا جذابیت ایجاد کنید و توجه را به صفحه خود جلب کنید.

 

Yoast SEO عناوین خود را (از جمله افزودن کلمات قدرتمند) بهینه کرد و متوجه افزایش ۳۰ درصدی ترافیک شد.

 

۶. اعداد و فهرست ها را در نظر بگیرید

مردم لیستی را دوست دارند زیرا هضم آنها آسان است، به همین دلیل است که باید نکاتی را در عنوان سئوی خود بگنجانید. مطمئن شوید که برای تحریک کنجکاوی یک کلمه قدرت اضافه کنید، مانند “۱۵ سیب شگفت انگیز برای پخت (که برنده جایزه هستند).”

 

۷. CTR را اندازه گیری کنید

در نهایت، اندازه گیری CTR را فراموش نکنید. از گوگل آنالیتیکس یا سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل داده برای ردیابی عملکرد عناوین خود استفاده کنید و سپس بر اساس آن تنظیم کنید.

به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که یکی از عناوین شما با عنوانی که در جلو قرار دارد خوب نیست (پخت سیب: ۲۵ بهترین سیب پخت) استراتژی ها را تغییر دهید و ببینید آیا می توانید نتایج بهتری بگیرید.

 

جمع بندی: استراتژی سئو که منجر به نتایج می شود

نوشتن عنوان صفحه سئو نباید دشوار باشد، اما ایجاد یک استراتژی سئوی جامع می‌تواند زمان‌بر باشد. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 17 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین نمونه رپورتاژ آگهی موجود در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح