کد خبر : 208111
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 17:07

ادغام ChatGPT در اتومبیل ها به لطف DS Automobiles یک واقعیت است: در اینجا جزئیات وجود دارد

ادغام ChatGPT در اتومبیل ها به لطف DS Automobiles یک واقعیت است: در اینجا جزئیات وجود دارد

به گزارش کال نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ ChatGPT سال گذشته راه اندازی شد و جهان را به عنوان محبوب ترین چت ربات هوش مصنوعی در اختیار گرفت. اکنون، DS Automobiles متعلق به Stellantis با ادغام ChatGPT با وسایل نقلیه خود، یک شاهکار جدید در این دنیای هوش مصنوعی رقم زده است. با این

ChatGPT Integration in Cars Is a Reality Thanks to DS Automobiles: Here Are Details

به گزارش کال نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ ChatGPT سال گذشته راه اندازی شد و جهان را به عنوان محبوب ترین چت ربات هوش مصنوعی در اختیار گرفت. اکنون، DS Automobiles متعلق به Stellantis با ادغام ChatGPT با وسایل نقلیه خود، یک شاهکار جدید در این دنیای هوش مصنوعی رقم زده است. با این کار، DS Automobiles اولین شرکت خودروسازی شد که دستورات ربات چت هوش مصنوعی را در وسایل نقلیه ادغام کرد. Stellantis این دستاورد را در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد و در عین حال به الزامات لازم برای دسترسی به این ویژگی اشاره کرد. در ابتدا، ChatGPT به ۲۰۰۰۰ کاربر اول ثبت نام شده ارائه می شود.

استالانتیس در یک اعلامیه رسمی فاش کرد که DS Automobiles چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT را با وسایل نقلیه خود یکپارچه کرده است و به کاربران امکان می دهد پاسخ های دقیق و فوری را دریافت کنند. چت ربات هوش مصنوعی مشابه الکسا یا سیری در ماشین ها کار می کند. این شرکت در ابتدا با یک مرحله آزمایشی برای شش ماه اول شروع می کند، جایی که دسترسی به ۲۰۰۰۰ کاربر ثبت نام شده را فراهم می کند.

این کاربران باید از سری خودروهای DS 3، DS 4، DS 7 و DS 9 با سیستم فعال DS IRIS در داخل هواپیما استفاده کنند. برای استفاده از این ویژگی و مکالمه با سیستم DS IRIS، کاربران به سادگی باید با فشار دادن دکمه مخصوص روی فرمان، “OK IRIS” را بگویند.

ادغام ChatGPT با DS IRIS SYSTEM برای ۲۰۰۰۰ کاربر اول ثبت نام شده در صورت خرید در محدوده خودروهای فوق بین ۱۹ اکتبر تا ۲۹ فوریه به مدت شش ماه بدون هزینه اضافی در دسترس خواهد بود. برای فعال کردن سیستم، کاربران باید می توانید با فروشگاه خدمات DS تماس بگیرید. در مرحله آزمایشی، ادغام تنها در مناطق اروپایی از جمله فرانسه، آلمان، بریتانیا، اسپانیا و ایتالیا در دسترس خواهد بود. این ویژگی به زبان های ملی همه این کشورها در دسترس خواهد بود.

برای یادآوری، چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT در نوامبر سال گذشته راه اندازی شد. اکنون برای استفاده در برنامه های موبایل و همچنین نسخه های وب در دسترس است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین نمونه رپورتاژ آگهی موجود در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح