کد خبر : 208021
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 16:50

ایجاد اولین پاسگاه موزه‌های کشور در لرستان

ایجاد اولین پاسگاه موزه‌های کشور در لرستان

علی سالاروند در گفت‌وگو با ایلنا  از ایجاد اولین پاسگاه موزه‌های کشور در لرستان خبر داد و اضافه کرد: اولین استانی بودیم که پاسگاه موزه‌های کشور را در لرستان ایجاد کردیم. مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اضافه کرد: اظهار کرد: در حال حاضر لرستان ۳۰ درصد تنوع زیستی کشور را دارا است. وی در ادامه

 ایجاد اولین پاسگاه موزه‌های کشور در لرستان

علی سالاروند در گفت‌وگو با ایلنا  از ایجاد اولین پاسگاه موزه‌های کشور در لرستان خبر داد و اضافه کرد: اولین استانی بودیم که پاسگاه موزه‌های کشور را در لرستان ایجاد کردیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اضافه کرد: اظهار کرد: در حال حاضر لرستان ۳۰ درصد تنوع زیستی کشور را دارا است.

وی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: با حذف یک گونه اکوسیستم به هم می‌ریزد به عنوان نمونه چنانچه پلنگ از طبیعت حذف شود گراز طغیان کرده و به دامدار و باغات اهالی حاشیه مناطق حفاظت شده خسارت وارد خواهد کرد.

سالاروند افزود: زنجیره غذایی تنوع زیستی نباید از بین برود و باید چرخه تنوع زیستی حفظ شود.

وی اضافه کرد: از روستاییان و اهالی ساکن در حاشیه مناطق حفاظت شده لرستان درخواست داریم حافظ پلنگ باشند و این گونه ارزشمند را از بین نبرند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بیان کرد: همچنین به منظور حفاظت بیشتر و جلوگیری از تعرض به مناطق حفاظت شده استان، حدنگاری مناطق حفاظت شده با کمک منابع طبیعی لرستان در حال انجام است و در دستگیری شکارچیان نیز جزو سه استان برتر کشور هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین نمونه رپورتاژ آگهی موجود در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح