کد خبر : 208124
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 14:01

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس ممکن است در اکثر کشورها چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را دریافت کند

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس ممکن است در اکثر کشورها چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را دریافت کند

به گزارش کال نیوز و به نقل از گسمارنا برای گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra سال ۲۰۲۳، سامسونگ تنها از تراشه های اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام در تمام بازارها استفاده کرد که انحراف جالبی از استراتژی معمولش برای تقسیم جهان بین تراشه اگزینوس خود و جدیدترین و بهترین کوالکام بود. مخالفان Exynos (و تعداد

به گزارش کال نیوز و به نقل از گسمارنا برای گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra سال ۲۰۲۳، سامسونگ تنها از تراشه های اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام در تمام بازارها استفاده کرد که انحراف جالبی از استراتژی معمولش برای تقسیم جهان بین تراشه اگزینوس خود و جدیدترین و بهترین کوالکام بود.

مخالفان Exynos (و تعداد زیادی هم وجود دارند) جشن گرفتند، اما بعد به نظر می رسید که پیروزی کوتاه مدت خواهد بود. انتظار می‌رود S24 Ultra فقط با Snapdragon عرضه شود، اما S24 و S24+ یک بار دیگر با Exynos 2400 در بسیاری از بازارها تقسیم می‌شوند. خوب، اگر شایعه جدیدی باور شود، ممکن است اینطور نباشد.

بر اساس اطلاعاتی که در مورد X منتشر شده است، گلکسی اس ۲۴ پلاس در اکثر کشورهای جهان از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ پشتیبانی می کند. ظاهراً فقط S24 وانیلی به Exynos 2400 چسبیده است.

اکنون، شایعاتی وجود دارد که ما به شما هشدار می دهیم و پیشنهاد می کنیم آنها را با دوز مناسب نمک مصرف کنید. این یکی از آن هاست. قبلاً گزارش‌های زیادی مبنی بر اینکه هم S24 و هم S24+ در برخی بازارها Exynos 2400 را دریافت می‌کنند، وجود داشته است، و این برخلاف آن تقریباً در آخرین لحظه است (رونمایی رسمی تا ۱۲ روز دیگر انجام می‌شود).

مطمئناً، بسیاری از مردم خوشحال خواهند شد که این کار انجام شود (با وجود اینکه اگزینوس ۲۴۰۰ رقیب بدی برای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به نظر نمی رسد)، اما ما هنوز این کار را انجام نمی دهیم. اگر این درست است، پس انتظار داشته باشید که قابل اعتمادترین افشاگران موجود در آنجا ظرف چند روز آینده آن را تأیید کنند. ما به شما اطلاع خواهیم داد که چه اتفاقی می افتد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین نمونه رپورتاژ آگهی موجود در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح